Welcome Monday – I like you and my tools.

10 kommentarer:

karin sa...

I know these are your tools, but it's a pretty collection too :)

mansuetude sa...

i have a whole bunch of these--i love them too; you're making me miss clay. :)

Marina Stimolo sa...

A mi también me gustan!
Parece una acululación de Arman.
Buen lunes,
Marina

●• Thereza sa...

gorgeous set, beautiful picture!
i like mondays too. a new beginning everytime :)

Andrea Tachezy sa...

I love all kind of tools - when they are "used" :-)

Maria sa...

Hej!
Jag har gjort en ljuskrona i ståltråd och på den har jag gjort så med en burk, att jag klippt den som en krona och så sitter den högst upp, mitt på. Har just gjort en annan ljuskrona med burkar, ska blogga om den någon dag. Känner att det kommer att bli flera...har mycket roligt just nu!

Christine Clemmensen sa...

Åh, de er smukke. Og de udstråler løftet om kommende kreationer. Det gør mig glad at tænke på, at lige så stille, som de ligger der, lige så levende, organiske og kraftfulde er de, når de er i dine hænder:)

Esti sa...

jealous of you, who knows what to do with such beautiful tools... ;)

Gracia sa...

I'm liking your tools, too.

sandra sa...

det här fotot är helt fantastiskt vackert. jag skulle vilja ha det som huvudkudde, men det kanske inte skulle vara så jätteskönt ;)