Hope that you are in good health and feel rested after Christmas! (Nurse as brooch and necklace)

7 kommentarer:

●• Thereza sa...

awww this nurse is soooo lovely!!!
happy new year Marie-louise! to you and your family :)

kilje sa...

Åh! En sån skulle jag vilja ha! Jobbar som sjuksköterska så vad skulle inte passa bättre runt halsen?
Hittade hit idag och upptäckte att jag har en av dina skålar på en hylla i köket. (med fågöar på och prickig kant längst upp) Jag älskar den!

karin sa...

Hello!
wishing you all the best fot the next year!

sara sa...

oj vad fin sjuksköterska hon skulle behöva vara här nu och ta hand om oss som är urkanonförkylda. Det prickiga pappret är en presentpåse från marrimekko som jag fick när jag handlade nått på formdesigncenter i malmö. Lova har haft den som ögongodis när hon var pytteliten.

Camilla Engman sa...

ha ha, dom är underbara :)
Hoppas julen varit skön.

Annette sa...

Hejsan, jag ska åka upp till Stockholm i slutet av Juni, och jag ville veta av dig om det finns någon butik i stan som säljer dina konsthantverk,jag vill absolut köpa dina muggar ock skålar och annat...jag väntar på svar !!
Ha det bra,
GOTT NYTT ÅR!
BUON ANNO 2009!
Annette from Italy

Elisabeth Dunker sa...

Åh, sjuksköterska, så fin :)

Gott nytt Marie-Louise!