Good books for inspiration


And I am a big fan of Nina Hemmingsson.

9 kommentarer:

Gracia sa...

Yes, very.

Good books are nothing if not inspiring. Happy reading and leafing, here's to being inspired.

xo

Fideli sa...

Hej Mamma!
Nu har jag länkat från min blog till dig!

MALIN KOORT sa...

Hej!

Tack så hemskt mycket! Vad himla glad jag blir! Du gör så fina saker och himla fin dotter har du också, utan Fideli skulle jag aldrig klara mig i skolan.

Esti sa...

i can see her influence in your style :)

Veja cecilia sa...

den där "illustration*play" köpte jag i London. den är fin:)

sara sa...

jag MED!

marie-louise sa...

Och jag köpte den i Dublin. Tänk vad det är kul att strosa i bokhandlar och göra nya upptäckter!

Maria sa...

Diggar också Nina Hemmingson!

●• Thereza sa...

very inspiring indeed!